Business Breakfast – netværksarrangement

Tid og sted: 1 September kl. 07.30 – 09.00 i BusinessPark Struer, Fælledvej 17.

Struer Kommune inviterer til Business Breakfast for at skabe et tættere samarbejde med det lokale erhvervsliv.

Her kan du møde og sparre med andre virksomheder og repræsentanter fra kommunen i et åbent forum og med mulighed for at dele dine synspunkter direkte med politikere og medarbejdere ved Struer Kommune og naturlivis andre lokale erhvervsfolk.

Dette arrangement er det første i rækken af flere Business Breakfast arrangementer.

Tema for mødet: Fremtidens erhvervsudvikling for Struer Kommune.

Program:

07.30 Morgenmad og netværk

07.45 Velkomst v/Borgmester Mads Jakobsen

08.00 Samarbejde om øget vækst i Struer kommune, oplæg til dialog v/Kommunaldirektør Jesper Thyrring Møller

• Hvordan skaber vi de bedste rammevilkår for virksomheder i Struer kommune?
  • Hvad er de største barrierer for vækst?
  • Hvordan tiltrækker vi nye virksomheder – hvad mangler?
  • Hvor og hvilke typer erhvervsgrunde skal Struer kommune have på hylderne i fremtiden?
  • Hvad skal der til, for at vi får et blomstrende handelsliv?

08.15  Dialog – del dine synspunkter og ideer

09.00  Afslutning og netværk

Tilmelding via mail: erhverv@struer.dk eller via QR-code