Om os

Struer Erhvervsforening er en netværksforening for alle virksomheder med erhvervsmæssig
interesse i erhvervslivet i Struer Kommune, og har til formål at spille en
aktiv rolle i at styrke, fremme, eksponere og hjælpe erhvervslivet i kommunen.

Styrke

Ved at bruge af medlemmernes erfaringer og af dén dialog der skabes, at være med til at styrke erhvervslivet i Struer Kommune. Dette sker ved aktivt at tage en rolle i facilitering af strategisk samarbejde mellem foreningens medlemmer og relevante aktører

Netværk

Foreningen skal være med til at danne rammen om et netværk af erhvervsdrivende, hvor man bliver inspirereret, motiveret og udfordret, såvel som at man udveksler erfaringer, viden og kompetencer, med det formål, at skabe stærke relationer og samarbejde.

Dialog

Igennem netværket at støtte op om erhvervslivet i Struer Kommune ved at skabe og facilitere en dialog og debat medlemmer imellem, om de udfordringer vi har, og om de muligheder, vi sammen vil skabe på tværs af faggrænser og gøre en forskel for de erhvervsdrivende.