TTH temaaften og nytårskur

Den 24. januar afholder TTH Holstebro årets første netværksmøde i Struer Business Park, hvor fokus rettes mod erhvervslivets forretningssamarbejde på tværs af de to kommuner.

I TTH Holstebro er vi klar til at starte 2019 op med et brag, og derfor inviterer vi alle sponsorer og samarbejdspartnere til en spændende ”business-aften” med stærke indlæg fra et veloplagt panel.

På denne aften har klubben desuden inviteret alle medlemmer fra Struer Erhvervsforening og Holstebro Industri og håndværkerforening, så der er basis for gode drøftelser, masser af ide-udveksling og netværk.

Adresse: Struer Business Park, Fælledvej 17 – 7600 Struer

Program:

Kl. 18.30: Velkomst af TTH Holstebro

Kl. 18.45: Hvordan styrker vi erhvervssamarbejdet og samhandlen mellem 7500 – 7600 området?

Fire centrale personer fra det regionale erhvervsliv giver hver deres bud på aftenens tema. Chefredaktør Søren Egebjerg, fra Mediehuset Holstebro er aftenens ordstyrer og vil sørge for at debatten kommer til at gå livlig til mellem panelet og deltagerne.

De fire debattører er følgende:
• Jens Axel Birn, direktør i Vald. Birn
• Bjarne Sørensen, formand i Holstebro Industri- og håndværkerforening